Vul hieronder jouw gegevens in. Je kunt direct betalen met iDeal en ontvangt direct jouw entreeticket per e-mail. Bewaar dit goed!
Deelname voor (oud-)medewerkers van Gymnasium Beekvliet is gratis.
Graag horen we wanneer je aanwezig bent.
Deelname aan het buffet is alleen mogelijk als je dit vooraf aangeeft. Kosten hiervoor bedragen €22,50.
NMI-leden ontvangen bij binnenkomst op de reünie 4 gratis consumptiebonnen. Als je nog geen lid bent, kun je je nu direct aanmelden met behulp van dit formulier; ook in dat geval ontvang je straks de 4 gratis bonnen. De NMI-contributie bedraagt 15 euro per jaar. Bekijk voor meer informatie ook de reünistenpagina.
Je kunt (extra) consumptiebonnen (4 munten à €2,50) vooraf bestellen, zodat je deze niet ter plekke hoeft te kopen. Deze ontvang je dan meteen bij binnenkomst op de reünie.
Om je aan te melden moet je akkoord gaan met de Huisregels en Algemene voorwaarden